Serwis aparatury

Pomoc zdalna i serwis aparatury

Dbamy o sprawną obsługę serwisową Twojego sprzętu!

Zanim umówisz się na pomoc zdalną lub wyślesz urządzenie do serwisu, wypełnij odpowiedni formularz – to kluczowy krok, który pozwoli nam szybko i skutecznie zrealizować Twoje zgłoszenie

Poniżej znajdą Państwo:

  • Formularze i programy do kontaktu z Działem Serwisu: umów się na pomoc zdalną, przyjęcie sprzętu do serwisu, link do programu pomocy zdalnej.

  • Poradniki, tutoriale, samouczki. Dla Państwa wygody, materiały podzielone zostały ze względu na aparaturę, jakiej dotyczą.

Jak możemy Ci pomóc?

Adres serwisu

SERWIS Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o. Sp.j.

al. Armii Krajowej 2/7, 50-541 Wrocław

Wykonujemy przeglądy serwisowe zgodnie z ustawą z dnia 07.04.2022 r. "O wyrobach medycznych", nakładającą na Użytkownika dokonywanie przeglądów zgodnie w wymaganiami producenta a także dokumentowania wszystkich przeprowadzonych działań serwisowych w odniesieniu do posiadanej aparatury medycznej.

Materiały video

Prosimy o zapoznanie się z materiałami video, które odpowiadają na najczęściej zadawane pytania związane z obsługą aparatury do terapii oraz serwisem aparatury.









  • W filmie przedstawiliśmy kroki, które należy podjąć, aby prawidłowo podłączyć koder Procomp2 na komputerze.
  • Postępuj zgodnie z krokami przedstawionymi na filmie.








  • Jeżeli jesteś posiadaczem oprogramowania BioGraph Infiniti i chcesz wykorzystać potencjał dwóch ekranów, to koniecznie obejrzyj nasz krótki film instruktażowy.
  • Krok po kroku pokazujemy, jak zacząć pracować efektywnie na dwóch ekranach, maksymalizując korzyści z oprogramowania BioGraph Infiniti.








  • W filmie przedstawiamy, jak zainstalować i skonfigurować aplikację BrainCentral na tablecie.
  • Prawidłowo zainstalowana aplikacja pozwala na przejście do dalszych kroków pracy z programem.








  • W filmie przedstawiamy, jak prawidłowo pobrać i zainstalować program do pomocy zdalnej Splashtop SOS na tablecie.
  • Tłumaczymy, jak uruchomić program i gdzie znaleźć kod do zdalnej pomocy przy aplikacji BrainCentral.








  • W filmie przedstawiona jest instrukcja procesu parowania urządzenia BrainCentral z aplikacją na tablecie.
  • Krok po kroku pokazujemy, jak przeprowadzić tę operację, aby zapewnić bezproblemowe i efektywne połączenie.








  • QEEG wykorzystywane jest w procesie planowania terapii neurofeedback.
  • W filmie przekazujemy praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia profilu pacjenta i uruchamiania procesu zapisu badań za pomocą aplikacji WinEEG MITSAR.





Materiały instruktażowe, tutorale do sprzętu Biofeedback, qeeg, BrainCentral

Serwis aparatury - warianty opieki serwisowej

  • dostępna jest  opieka w wariancie STANDARD i KOMFORT

  • zakres naszego wsparcia przybliżą Państwu nasi konsultanci handlowi lub Dział Serwisu

  • zalecamy przedłużenie umowy w celu realizacji przeglądu serwisowego aparatury po zakończeniu pierwszego roku użytkowania

  • cena rocznej opieki STANDARD: 440 zł brutto w tym: priorytet w obsłudze, przegląd aparatury, telefoniczne wsparcie serwisu

  • przegląd aparatury bez umowy: 340 zł brutto

Uwaga: Umowę warto przedłużyć przed terminem zakończenia poprzedniej umowy. W przypadku braku kontynuacji trwającej umowy następna umowa będzie traktowana  jako nowo zawierana.

Adres serwisu

SERWIS Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o. Sp.j.
al. Armii Krajowej 2/7
50-541 Wrocław

Godziny pracy Działu Serwisu: od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

Kontakt: 510 850 154, 725 441 000