Serwis aparatury

Zakres usług świadczonych przez Dział Serwisu:
-
Instalacja aparatury
-
Przeglądy serwisowe
Wykonujemy przeglądy serwisowe zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych. Ustawa nakłada na dystrybutora obowiązek serwisowania, a na osoby wykorzystujące wyrób medyczny obowiązek dokumentowania wszystkich przeprowadzonych i planowanych działań serwisowych w odniesieniu do posiadanej aparatury medycznej.
-
Okresowa konserwacja
-
Obsługa serwisowa
-
Aktualizacja oprogramowania
-
Okresowa, doraźna kalibracja
-
Kontrola bezpieczeństwa
Przed wysłaniem produktu do naprawy/ przeglądu prosimy o kontakt z Działem Serwisu. Do aparatury należy dołączyć szczegółowy opis problemu wraz z numerem kontaktowym oraz adresem zwrotnym. Sprzęt prosimy wysłać na adres:
Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o. Sp.k.
SERWIS
al. Armii Krajowej 2/7
50-541 Wrocław
Warianty opieki serwisowej
1. Warianty opieki serwisowej systemów Infiniti, Neuroelectrics, Mitsar
Zakres Opieki | Bez umowy | Opieka Start | Opieka Standard | Opieka Komfort | Opieka Ekspert |
Okres świadczenia opieki | - | 6 miesięcy | 1 rok | 1 rok | 2 lata |
Asystent Biofeedback, QEEG, tDCS (online) | - | 1 sesja | 2 sesje | 5 sesji | Bez ograniczeń |
Wsparcie techniczne online | 150 PLN | 1 sesja | 4 sesje | Bez ograniczeń | Bez ograniczeń |
Czas reakcji serwisu (od poniedziałku do piątku) | - | do 48h | do 24h | do 24h | do 24h |
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie) | 300 PLN | - | + | + | + |
Instalacja aktualizacji | 300 PLN | 90 PLN | + | + | + |
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door" | - | - | - | + | + |
Szkolenie z oferty Biomed (1 osoba) | - | - | - | 20% zniżki | + |
Sprzęt zastępczy na czas naprawy | - | - | - | - | + |
Rabat cenowy na pasty i żele Ten20 i Nuprep | - | - | 5% | 5% | 5% |
Rabat cenowy za kontynuację umowy | - | - | 5% | 5% | 5% |
Przewody do 2 kanałowego EEG | - | - | + | + | + |
Wyjaśnienia i definicje usług
-
Asystent Biofeedback
Usługa realizowana przez konsulenta Biomed. Celem jest nadzorowanie prowadzenia sesji treningowej, obsługi programu. Nie obejmuje konsultowania pacjentów. Czas jednej sesji nie przekracza 30 minut. -
Wsparcie techniczne online
Pomoc w zakresie podłączenia aparatury oraz technicznej obsługi oprogramowania zarządzającego. Usługa jest świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego działającego w zgodzie z przepisami RODO. -
Czas reakcji serwisu
Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych. -
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
Przegląd techniczny aparatury i akcesoriów oraz kalibracja, jeśli jest wymagana przez producenta. Coroczny przegląd obejmuje kontrolę generowanych parametrów, czyszczenie i konserwacja urządzenia. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed. Przegląd nie dotyczy komputera i monitora. -
Instalacja aktualizacji typu update
Instalacja aktualizacji udostępnionych bezpłatnie przez producenta. -
Usługa odbioru sprzętu: „Door-to-door”
Sprzęt odbierany jest przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed. Po realizacji usługi kurier dostarcza sprzęt do klienta w wyznaczone miejsce. -
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
W przypadku awarii aparatury Biomed zapewnia klientowi aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych. -
Rabat cenowy za kontynuację umowy *
Rabat naliczany jest od ceny dostępnej w cenniku usług. -
Przewody do 2-kanałowego EEG
-
Możliwość zakupienia przewodów do systemu Infiniti do prowadzenia dwukanałowego EEG w korzystnej cenie. Cena regularna to 275 zł. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.
2. Warianty opieki serwisowej systemów Audio4Lab, Neuroforma, Eye tracking, AdScan
Zakres Opieki | Bez umowy | Opieka Start | Opieka Standard | Opieka Komfort | Opieka Ekspert |
Okres świadczenia opieki | - | 6 miesięcy | 1 rok | 1 rok | 2 lata |
Wsparcie techniczne online | 150 PLN | 1 sesja | 4 sesje | Bez ograniczeń | Bez ograniczeń |
Czas reakcji serwisu | - | do 48 h | do 24 godzin | do 12 godzin | do 12 godzin |
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie) | 300 PLN | - | + | + | + |
Instalacja aktualizacji * | 300 PLN | + | + | + | + |
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door"* | - | - | - | + | + |
Szkolenia Biomed: Sensomotoryka, Eyetracking, Rehacom (1 osoba) | - | - | - | 20% zniżki | 60% zniżki |
Sprzęt zastępczy na czas naprawy * | - | - | - | - | + |
Rabat cenowy za kontynuację umowy* | - | - | 5% | 5% | 5% |
Wyjaśnienia i definicje usług
-
Wsparcie techniczne online
Pomoc w zakresie podłączenia aparatury oraz technicznej obsługi oprogramowania zarządzającego. Usługa jest świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego działającego w zgodzie z przepisami RODO. -
Czas reakcji serwisu
Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych. -
Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
Przegląd techniczny aparatury i akcesoriów oraz kalibracja, jeśli jest wymagana przez producenta. Coroczny przegląd obejmuje kontrolę generowanych parametrów, czyszczenie i konserwacja urządzenia. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed. Przegląd nie obejmuje komputera i monitora. -
Instalacja aktualizacji typu update
Instalacja aktualizacji udostępnionych bezpłatnie przez producenta. -
Usługa odbioru sprzętu: „Door-to-door”
Sprzęt odbierany jest przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed. Po realizacji usługi kurier dostarcza sprzęt do klienta w wyznaczone miejsce. -
Sprzęt zastępczy na czas naprawy
-
W przypadku awarii aparatury Biomed zapewnia klientowi aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych.
-
Rabat cenowy za kontynuację umowy *
Rabat jest liczony od ceny dostępnej w cenniku. W przypadku braku kontynuacji umowy, cena usługi wzrasta o 100 zł netto.
Uwaga:
-
W przypadku braku podpisanej umowy serwisowej, koszt pracy serwisanta będzie naliczony indywidualnie w zależności od rodzaju usterki oraz czasu jej naprawy.
-
Każda umowa może zostać przedłużona pod warunkiem, że zostanie to zgłoszone jeszcze przed upływem końca trwającej umowy. W przypadku podpisywania umowy serwisowej bez kontynuacji (braku kontynuacji trwającej umowy) następna umowa traktowana jest jak nowo zawierana umowa.