Serwis aparatury

Serwis aparatury

Zakres usług świadczonych przez Dział Serwisu:

  • Instalacja aparatury

  • Przeglądy serwisowe

Wykonujemy przeglądy serwisowe zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych. Ustawa nakłada na dystrybutora obowiązek serwisowania, a na osoby wykorzystujące wyrób medyczny obowiązek dokumentowania wszystkich przeprowadzonych i planowanych działań serwisowych w odniesieniu do posiadanej aparatury medycznej.

  • Okresowa konserwacja

  • Obsługa serwisowa

  • Aktualizacja oprogramowania

  • Okresowa, doraźna kalibracja

  • Kontrola bezpieczeństwa

Przed wysłaniem produktu do naprawy/ przeglądu prosimy o kontakt z Działem Serwisu. Do aparatury należy dołączyć szczegółowy opis problemu wraz z numerem kontaktowym oraz adresem zwrotnym. Sprzęt prosimy wysłać na adres:

Biomed Neurotechnologie Sp. z o.o. Sp.k.
SERWIS
al. Armii Krajowej 2/7
50-541 Wrocław

Warianty opieki serwisowej

1. Warianty opieki serwisowej systemów Infiniti, Neuroelectrics, Mitsar

Zakres OpiekiBez umowyOpieka StartOpieka StandardOpieka KomfortOpieka Ekspert
Okres świadczenia opieki-6 miesięcy1 rok1 rok2 lata
Asystent Biofeedback, QEEG, tDCS (online)-1 sesja2 sesje5 sesjiBez ograniczeń
Wsparcie techniczne online150 PLN1 sesja4 sesjeBez ograniczeńBez ograniczeń
Czas reakcji serwisu (od poniedziałku do piątku)-do 48hdo 24hdo 24hdo 24h
Roczny przegląd techniczny  (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)300 PLN-+++
Instalacja aktualizacji300 PLN90 PLN+++
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door"---++
Szkolenie z oferty Biomed (1 osoba)---20% zniżki+
Sprzęt zastępczy na czas naprawy----+
Rabat cenowy na pasty i żele Ten20 i Nuprep--5%5%5%
Rabat cenowy za kontynuację umowy--5%5%5%
Przewody do 2 kanałowego EEG--+++

Wyjaśnienia i definicje usług

  • Asystent Biofeedback
    Usługa realizowana przez konsulenta Biomed. Celem jest nadzorowanie prowadzenia sesji treningowej, obsługi programu. Nie obejmuje konsultowania pacjentów. Czas jednej sesji nie przekracza 30 minut.

  • Wsparcie techniczne online
    Pomoc w zakresie podłączenia aparatury oraz technicznej obsługi oprogramowania zarządzającego. Usługa jest świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego działającego w zgodzie z przepisami RODO.

  • Czas reakcji serwisu
    Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych.

  • Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
    Przegląd techniczny aparatury i akcesoriów oraz kalibracja, jeśli jest wymagana przez producenta. Coroczny przegląd obejmuje kontrolę generowanych parametrów, czyszczenie i konserwacja urządzenia. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed. Przegląd nie dotyczy komputera i monitora.

  • Instalacja aktualizacji typu update
    Instalacja aktualizacji udostępnionych bezpłatnie przez producenta.

  • Usługa odbioru sprzętu: „Door-to-door”
    Sprzęt odbierany jest przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed. Po realizacji usługi kurier dostarcza sprzęt do klienta w wyznaczone miejsce.

  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy
    W przypadku awarii aparatury Biomed zapewnia klientowi aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych.

  • Rabat cenowy za kontynuację umowy *
    Rabat naliczany jest od ceny dostępnej w cenniku usług.

  • Przewody do 2-kanałowego EEG

  • Możliwość zakupienia przewodów do systemu Infiniti do prowadzenia dwukanałowego EEG w korzystnej cenie. Cena regularna to 275 zł. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

2. Warianty opieki serwisowej systemów Audio4Lab, Neuroforma, Eye tracking, AdScan

Zakres OpiekiBez umowyOpieka StartOpieka StandardOpieka KomfortOpieka Ekspert
Okres świadczenia opieki-6 miesięcy1 rok1 rok2 lata
Wsparcie techniczne online150 PLN1 sesja4 sesjeBez ograniczeńBez ograniczeń
Czas reakcji serwisu-do 48 hdo 24 godzindo 12 godzindo 12 godzin
Roczny przegląd techniczny  (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)300 PLN-+++
Instalacja aktualizacji *300 PLN++++
Usługa odbioru sprzętu : "Door-to-door"*---++
Szkolenia Biomed:  Sensomotoryka, Eyetracking, Rehacom (1 osoba)---20% zniżki60% zniżki
Sprzęt zastępczy na czas naprawy *----+
Rabat cenowy za kontynuację umowy*--5%5%5%

Wyjaśnienia i definicje usług

  • Wsparcie techniczne online
    Pomoc w zakresie podłączenia aparatury oraz technicznej obsługi oprogramowania zarządzającego. Usługa jest świadczona zdalnie przez Internet, za pośrednictwem specjalistycznego oprogramowania serwisowego działającego w zgodzie z przepisami RODO.

  • Czas reakcji serwisu
    Czas od przyjęcia zgłoszenia do podjęcia działań serwisowych.

  • Roczny przegląd techniczny (kalibracja, diagnostyka, czyszczenie)
    Przegląd techniczny aparatury i akcesoriów oraz kalibracja, jeśli jest wymagana przez producenta. Coroczny przegląd obejmuje kontrolę generowanych parametrów, czyszczenie i konserwacja urządzenia. Przegląd jest realizowany w siedzibie Biomed. Przegląd nie obejmuje komputera i monitora.

  • Instalacja aktualizacji typu update
    Instalacja aktualizacji udostępnionych bezpłatnie przez producenta.

  • Usługa odbioru sprzętu: „Door-to-door”
    Sprzęt odbierany jest przez kuriera umówionego i opłaconego przez Biomed. Po realizacji usługi kurier dostarcza sprzęt do klienta w wyznaczone miejsce.

  • Sprzęt zastępczy na czas naprawy

  • W przypadku awarii aparatury Biomed zapewnia klientowi aparaturę zastępczą na czas naprawy. Dotyczy to wyłącznie jednostki centralnej- kodera-głowicy. Nie dotyczy akcesoriów zużywalnych.

  • Rabat cenowy za kontynuację umowy *
    Rabat jest liczony od ceny dostępnej w cenniku. W przypadku braku kontynuacji umowy, cena usługi wzrasta o 100 zł netto.

Uwaga:

  • W przypadku braku podpisanej umowy serwisowej, koszt pracy serwisanta będzie naliczony indywidualnie w zależności od rodzaju usterki oraz czasu jej naprawy.

  • Każda umowa może zostać przedłużona pod warunkiem, że zostanie to zgłoszone jeszcze przed upływem końca trwającej umowy. W przypadku podpisywania umowy serwisowej bez kontynuacji (braku kontynuacji trwającej umowy) następna umowa traktowana jest jak nowo zawierana umowa.

Zapytaj o serwis

  • +48 71 336 10 36
  • +48 693 396 774
  • centrum@biomed.org.pl

Formularz kontaktowy